Lássuk a leggyakrabban előforduló kockázatokat:
Lakásbiztosítás nem fizet: "Addig nincs baj, amíg nincs baj. De ha baj van akkor nagy a baj." Szokták mondani. Képzeljük el, hogy betörnek hozzánk, befeszítik-, tönkre teszik a bejárati ajtónkat. Nagyobb értéket szerencsére nem visznek el, de a bejárati ajtót cserélnünk kell, mert nem lehet bezárni. Gondoljuk, hogy az évek óta fizetett biztosításunk majd állja ezt a költséget, hiszen erre is kitér a biztosításunk. DE EZ NEM MINDEN ESETBEN VAN ÍGY! A kötvényben szerepel, hogy a biztosítótársaság részben vagy egészben megtagadhatja a káresemény kifizetését ha nem tudjuk igazolni, hogy a riasztót egy engedéllyel rendelkező szakipari cég szerelte fel. Ezt a legtöbb esetben számlával igazolhatjuk.
Garancia: A biztonságtechnikai eszközök általában 1-2 év gyári garanciával rendelkeznek. Ha számla nélkül szereltettük fel a rendszerünket (mert olcsóbb a 27%-os Áfával) lehet aktuálisan spóroltunk, de hosszútávon biztos vesztesei leszünk az üzletnek. Számla nélkül nem nagy esélyünk van egy meghibásodott berendezésünk garanciális ügyintézésére. A gyártó vagy a forgalmazó nem fogja befogadni garanciális javításra az eszközt. A szerelő pedig nagy eséllyel fel fog számolni díjat az eszköz cseréjére. Amit amúgy sem meglévő raktárkészletéből végez el, így napokra működő rendszer nélkül maradunk. A ProGuard Europe Kft egyedülálló módon a gyári 2 éves garancián felül +3 év kiterjesztett garanciát biztosít az általa forgalmazott Ajax Systems termékekre, tehát összesen 5 év. Szakértő kollégáink nem csak a riasztó rendszerek telepítésére, de a vagyonvédelmi rendszerek tervezéséhez szükséges engedélyekkel is rendelkeznek jogosultsággal. Így megbízható partnereid lehetünk! Ezt támasztja alá a Google 5.0 csillagos értékelése is, mellyel meglévő Ügyfeleink ismerték el munkánkat.
Megbízhatóság: Azok a szerelők akik folyamatosan a kiskapukat keresik a számlaadási kötelezettség esetén, vagy csak és kizárólag a "olcsóbban adom, mint az konkurencia ajánlata" elvet követik, nem tudnak hosszútávon működni. Egyrészt a NAV előbb utóbb kivonja őket a forgalomból, mint ahogy évről évre értesülhetünk az adócsalás miatt megszűnt vagyonvédelmi cégekről. Másrészt ezek a vállalkozások működése és megbízhatósága is eléggé kérdőjeles. Javasolt az ajánlatot adó cégeket ellenőrizni, referenciát kérni. A weben megtalálható Partner Controll, vagy Opten rendszerében látható, hogy adott céget például nem javasolják üzletkötésre. De legyen ilyen elrettentő figyelmeztetés az is ha adott telepítőnek vagy kereskedelmi vállalkozásnak a weboldalán nem található konkrét cégnév, nincs cím feltüntetve, vagy csak egy mobil szám az összes elérhetősége. Megrendelői oldalról nyilván plusz kockázat még az is ha adott vállalkozó egyszer csak "eltűnik", mert külföldön kezd mosogatói állásba. Így az általa telepített és jelszóval védett riasztóközpontot már csak cserével lehet újra programozni. Az pedig egy újabb költséget jelent a megrendelőnek. Magasabbat, mint amit a számla nélküli "spórolás" jelentett.
Javaslatunk: Írásos ajánlat, írásos megrendelő, számla a fizetés ellenében és egy korrekt tiszta üzleti kapcsolat. Te fizeted azt a minőségi szolgáltatást amit megrendeltél és a cég pedig szolgáltat olyan minőségben ahogyan azt kérted.
Tanácsadással kapcsolatban keress minket bizalommal! KATTINTS IDE.