A https://www.proguard-shop.hu/ a jobb felhasználói élmény érdekében és személyre szabott hirdetési céllal cookie-kat használ, amit az oldal használatával elfogad. Részletek.

Elfogadom
Hungarian

Miért elégednél meg kevesebb garanciával?

Miért elégednél meg kevesebb garanciával?

Akkor érezzük igazán, hogy egy kereskedő nem csak elad, hanem szolgáltatást is biztosít, amikor a nála vásárolt termék meghibásodik, és szükségünk van a kereskedő segítségére.

Vajon mennyit ér nekünk a "biztonságunk"?

Sokszor találkozunk olyan webáruházakkal, ahol nemcsak nem tartanak fent műszaki támogató kollégákat, de ügyfélszolgálatot sem! Sőt egy mobiltelefonszámon kívül nincs más elérhetőségük. Vagy segítség kérésünkre azt a választ kapjuk, hogy forduljunk a szakszervízhez vagy a gyártóhoz, mert csak ott érvényesíthető a garanciális igényünk.

Ilyenkor merülhet fel bennünk a kérdés, hogy mit rontottam el a vásárláskor, amikor ezt a céget választottam és miért itt költöttem el a pénzem?

Mire figyeljünk oda?

1. Cégadatok:

  • Érdemes megnézni új vásárlás esetén (néha még bejáratott cégeknél is érvényes az alábbi tény), hogy mikori alapítású az adott vállalkozás. Ha nagyon friss cégről beszélünk, akkor előfordulhat, hogy nincs is megfelelő háttér a szolgáltatás biztosításához. De olyannal is találkozhatunk, amikor a céget például nem javasolják üzletkötésre vagy éppen végrehajtás alatt van. (Sajnos, szinte minden évben láthatunk ilyen biztonságtechnikai cégeket)

2. Elérhetőség:

  • Bármennyire is kecsegtető a kedvező ár, ez mit sem ér, ha a problémánkkal nem tudjuk elérni a vállalkozást, akitől vásároltunk. Gyakran előfordul, hogy nincs feltüntetve a cím, nem rendelkezik az adott vállalkozás üzlethelyiséggel sem, sőt, nem válaszol az e-mailjeinkre sem. Vagy adott esetben tényleg csak egy mobiltelefonszám van megadva. 

3. Garancia: 

  • Az egyik legfontosabb a vállalkozás/webshop által biztosított garanciaidő! Gyanús lehet, ha csak a gyártói garanciát biztosítja az a cég, de még gyanúsabb, ha csak a törvény által előírt minimumot garantálja.
  • Van-e helyszíni garanciális ügyintézés, vagy hetek, hónapok elteltével ígérnek visszajelzést. Rosszabb esetben hetek, hónapok múlva kérnek egy érdeklődő megkeresést, hogy mi újság az általunk indított ügymenettel.
  • Csak felülvizsgálat után biztosítanak csere eszközt?

4. Szakértelem:

  • Érdemes megnézni, hogy a kereskedő mennyire ért az adott termékhez! Sajnos, előfordult már, hogy a kereskedő a dobozban lévő termékről a terméknéven és az áron kívül semmit sem tudott. Sok esetben pedig nem szakképzett kollégák végzik az értékesítést sem. 

5. Tapasztalat:

  • Mióta foglalkozik a vállalkozás-, és mióta foglalkozik a vállalkozás alkalmazottja ezzel a termékkel? Ha ez egy friss, épp bevezetés alatt lévő termékcsoport a cégnél, akkor ez sem egy pozitívum. 

   

Miért érdemes a ProGuard Europe Kft.-t választani? 

1. Megbízható vállalkozás:

  • A ProGuard Europe Kft. már több mint 10 éve működik ugyanazzal az adószámmal és ugyanazon a címen

2. Elérhető ügyfélszolgálat:

  • Partnereink részére bemutatótermet biztosítunk Dunaharasztiban a Fő út 104. szám alatt,
  • Weboldalt és webáruházat üzemeltetünk azért, hogy minél több információt biztosítsunk, minél több hasznos tartalmat osszunk meg az általunk forgalmazott termékekről és szolgáltatásainkról,
  • Ügyfélszolgálatunk elérhető e-mailben a shop@proguard-europe.com címen és a +36 30 183 2100 -as központi telefonszámon is.
  • Műszaki támogatást biztosítunk, mely munkanapokon 09:00 és 17:00 között elérhető a support@proguard-euroep.com címen és a központi telefonszámunkon. 

3. Egyedülálló garanciák:

  • A gyári 2 év garanciához képest 5 év garanciát biztosítunk.
  • Helyszíni cseregarancia. A hibás eszköz garanciális ügyintézését mi végezzük addig is. 

4. Szakértelem:

  • Kollégáink nemcsak a termékek tekintetében végeztek el különböző szintű oktatásokat, de biztonságtechnikai és mérnöki végzettségekkel is rendelkeznek, hogy megfelelő színvonalú támogatást tudjanak biztosítani a hozzánk forduló Ügyfeleknek. 

5. Tapasztalat

  • Kollégáink a kezdetektől (magyarországi megjelenésüktől) foglalkoznak az általunk forgalmazott termékek műszaki támogatásával, értékesítésével. 
  • Az általunk szervezett oktatások során már közel 100 alkalommal adtuk át tudásunkat az érdeklődők számára. 
  • A világon elsőként mutattuk be egyetemi szintű oktatás keretein belül az általunk forgalmazott riasztórendszert.

Fordulj hozzánk bizalommal! Ajax Systems az erősségünk! 

Alábbi űrlap elküldésével, szakértő kollégánk 24 órán belül keresni fogja Önt, hogy időpontot egyeztessenek!
A TOVÁBB gombra kattintva fogadjuk igényét!

Tartalomhoz tartozó címkék: hír ProGuard Europe